Copyright © Journey Anak Watan
Design by Dzignine
Monday 26 March 2012

Bekas pelajar IPT dihukum penjara 21 tahun dan 11 sebatan



                                                                              gambar dari : adnansmile.blogspot.com 



Wau!! entry 'Journey Anak Watan' kali ini berasa kesal dengan tindakan bekas pelajar IPT ini. 
Dah lah bernama melayu lepas tuh buat pula hubungan seks luar tabii dengan budak lelaki.


'Journey Anak Watan' dengan ini menyokong tindakan Hakim Mahkamah Sesyen, Sitarun Nisa Abdul Aziz yang telah membuat keputusan untuk menjatuhkan hukuman yang setimpal. Biar dia rasa kena sebat macam gambar di atas huhu...kesian kepada budak-budak yang menjadi mangsa... 



untuk berita lanjut sila baca info di bawah :


GEORGETOWN: Seorang bekas pelajar Institut Pengajian Tinggi (IPT) dihukum penjara 21 tahun dan 11 sebatan selepas mengaku bersalah terhadap lima tuduhan melakukan seks luar tabii dengan dua budak lelaki di antara Oktober 2010 dan Mac 2011. 

Hakim Mahkamah Sesyen, Sitarun Nisa Abdul Aziz membuat keputusan itu selepas tertuduh Muhammad Mustakim Mohamad menukar pengakuan kepada mengaku bersalah ketika pendakwaan dilakukan terhadapnya.
Bagi tuduhan pertama, Muhammad Mustakim telah memaksa budak lelaki berusia 14 tahun supaya meletakkan zakarnya ke dalam mulut tertuduh pada 30 Mac 2010, jam 5.30 petang, tuduhan kedua, tertuduh memaksa budak lelaki itu melakukan perkara yang sama pada 7.15 petang, 13 Mac 2011.
Tuduhan ketiga pula tertuduh telah memaksa budak lelaki itu meletakkan zakarnya ke dalam dubur tertuduh pada 9.15 pagi 19 Mac, 2011, tuduhan keempat dan kelima tertuduh didakwa merangsang budak lelaki berusia sembilan tahun melakukan perbuatan tidak senonoh pada 11 malam 15 Oktober 2010 dan jam 3 petang pada 16 Mac 2011. 

Kesemua kesalahan itu dilakukan di sebuah rumah di Taman Bukit Gambir, Jalan Bukit Gambir, Gelugor di sini. - BERNAMA  


dari : http://www.bharian.com.my

0 comments:

Post a Comment