Copyright © Journey Anak Watan
Design by Dzignine
Thursday 1 March 2012

Aku dan Perantauan

gambar hiasan dari :aniesa81.blogspot.com

Wah..... !!! penat deh kena pack barang sekali lagih huhu.... tinggal lagi beberapa hari ja untuk aku berangkat kembali ke Shah Alam. Baru ja lepas game kat sana.. 'Tup-tup' dah kena balik smula....so dalam baki hari yang tinggal aku nak habiskan masa bersama family di rumah.... orang kampung slalu kata (punggung tak panas lagih dah nak balik) itulah nak buat macam na...dah tugas aku untuk belajar dah kembali...huhu....sem 1 banyak meninggalkan kenangan pahit dan manis. Kini aku perlu mencorak langkah baru di sem 2, so terpulang kepada aku sama da corak aku tuh berwarna or 'black and white' hehe... sebenarnya kekecewaan aku ternyata terserlah bila aku tak dapat join "Drum Comp".... demi nak elak dari masalah latihan Band dan game Lawn Bowls...aku terpaksa tarik diri huhu.. buat senior terulung KAMA jangan marah kan den yee... hehe...harap BOSS UITM Shah Alam dapat menjuarai pertandingan tuh.... well 'when time never meet it ends' we have to do our best in that gap... Insyaallah dalam gap(masa) yang allah beri untuk kita semua....moga kita berusaha untuk dunia dan akhirat.... so sebelum aku melangkah ke Tol Federal Highway Shah Alam hehe....aku harap aku dapat merubah ke arah yang lebih baik CEMERLANG, GEMILANG dan TERBILANG (bak kata Pak Lah 'Tun Abdullah bin Haji Ahmad Badawi')









2 comments:

  1. amboi,bz aih dia :D





    ahhh,jadi dah nama aku ni. plek sungguh!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha cek x busy aihh...awat apa jadi dgn nama hng???huhuhu

      Delete