Copyright © Journey Anak Watan
Design by Dzignine
Thursday 30 August 2012

tuhan jagakan dia



tepat jam 12 malam menandakan malaysia telah merdeka selama 55 tahun....tahniah untuk semua rakyat malaysia. bukan senang nak mencapai kemerdekaan, banyak korban yg perlu dilakukan baik dari segi penghayatan dan kerjasama antara rakyat semua. dalam menggapai semangat baru merdeka, umur blog 'journey anak watan' pun baru mencapai 6 bulan. bak kata orang baru setahun jagung kan, hehe tak matang lagi. tapi dengan bimbingan sahabat dan pembaca blog ini diharap dapat membantu mengembangkan idea untuk perjalanan blog. hehe...

khas untuk malam merdeka ni, journey anak watan nak berkongsi sebuah lagu yang dikirim oleh teman istimewa hehe. lagu ini dinyanyikan oleh kumpulan 'motif band' yang 'Bertajuk tuhan Jagakan Dia' .





Hanya dirimu yang ku cinta
Takkan membuat aku jatuh cinta lagi
Aku merasa kau yang terbaik untuk diriku

Walau ku tahu kau tak sempurna
Takkan membuat aku jauh darimu
Apa adanya ku kan tetap setia kepadamu

Tuhan jagakan dia
Dia kekasihku, kan tetap milikku

Aku sungguh mencintai
Sungguh menyayangi setulus hatiku

Walau ku tahu kau takkan sempurna
Takkan membuat aku jauh darimu
Apa adanya ku kan tetap setia kepadamu

Tuhan jagakan dia
Dia kekasihku, kan tetap milikku

Aku sungguh mencintai
Sungguh menyayangi setulus hatiku

Tuhan jagakan dia
Dia kekasihku, kan tetap milikku

Aku sungguh mencintai
Sungguh menyayangi setulus hatiku

Tuhan jagakan dia
Dia kekasihku, kan tetap milikku

Aku sungguh sungguh mencintai
Sungguh menyayangi setulus hatiku


kredit to : www.misznadea.com untuk lirik lagu.


0 comments:

Post a Comment