Copyright © Journey Anak Watan
Design by Dzignine
Friday 31 August 2012

mayat tanpa kepala di Nibong Tebal

perrhh ngeri ja bila baca..!!! mintak dijauhkanlah perkara sebegini dari terus berulang dalam Malaysia bumi tercinta ni...huhu


GEORGETOWN: Mayat lelaki yang ditemui berhampiran ladang kelapa sawit di Jalan Sungai Kechil di Nibong Tebal, kelmarin dikatakan mati akibat ditikam penjenayah.
Penjenayah juga dikatakan sangat kejam kerana sanggup memotong kepala, tangan serta kaki mangsa sebelum mayatnya dibawa ke lokasi terbabit untuk dibakar dalam cubaan menghapuskan bukti.

Difahamkan, perbuatan kejam terbabit juga dikatakan dilakukan sekurang-kurangnya lebih daripada dua penjenayah dan mangsa mati kerana ditikam lima kali di bahagian perutnya di satu lokasi lain sebelum mayatnya dibawa ke kawasan berkenaan.
Timbalan Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Pulau Pinang, Asisten Komisioner Mat Nasir Salleh berkata, hasil siasatan awal setakat ini mendapati mangsa kemungkinan rakyat asing.

“Hasil pemeriksaan mendapati mayat terbabit tidak mempunyai tanda cacar seperti lazimnya yang ada pada rakyat negara ini dan berdasar faktor ini kami tidak menolak kemungkinan mangsa warga asing.

“Bagaimanapun, kami masih menunggu laporan lengkap untuk mengesan identiti mangsa dan berharap orang ramai atau majikan yang kehilangan ahli keluarga atau pekerja membuat laporan polis dengan segera,” katanya.
Kelmarin, mayat seorang lelaki hanya berseluar dalam ditemui dipotong beberapa bahagian sebelum dibakar dalam ladang kelapa sawit terbabit.

Hasil pemeriksaan, polis menemui tiga tin minyak dipercayai digunakan untuk membakar mangsa tidak jauh dari tempat kejadian dan dua jari mangsa yang masih elok.

0 comments:

Post a Comment