Copyright © Journey Anak Watan
Design by Dzignine
Sunday 26 February 2012

Sukan Antara Fakulti (SAF) UITM Shah Alam

Salam 1 Malaysia semua... pada SAF UITM Shah Alam yang lepas buat julung kali dan pertama kalinya aku menyertai SAF selepas mendaftar sebagai Mahasiswa UITM...nak dijadikan cerita aku berjaya mewakili sukan Lawn Bowls fakulti aku iaitu Fakulti Sukan Dan Rekreasi (FSR)..lebih mengembirakan lagi aku bersama team aku berjaya menjuarai pingat emas dalam kejohanan tersebut....kemenangan tersebut memberi seribu makna disamping mendapat habuan 'Big Apple' dari Timbalan Dekan FSR .... memang moment terbaik dan kebabooom laaahhhh!! hehe ....






gambar di atas bukan tengah berehat ok...tengah tunggu pihak lawan lah hehehe...






sesi briefing yang diberikan oleh Puan Haslah (my sifu) huhu






Pn Haslah aka Kak Al





tngah dngar briefing






team Staf FSR diketuai oleh Timbalan Dekan :)






En Haris dengan gayanya yang tersendiri hehe







time staf utntuk berentap






ni lah juara SAF pelajar dan staf...dua-dua FSR rangkul emas hehehe....(alhamdulillah)

0 comments:

Post a Comment