Copyright © Journey Anak Watan
Design by Dzignine
Monday 27 February 2012

Photo Shoots - Tema Sekolah

Kisah aku kali nih plak adalah berkaitan dengan sesi photo shoots di  sekolah sempena Hari Keusahawanan SMK Datuk Haji Ahmad Badawi ... tapi nak dijadikan cerita aku datang lewat pada hari tuh hahaha....so event yang penting semua dah lepas.... (pegi lewat bukan sebab tertido ok) hehe oklah...walaupon lewat aku dapat jugak wat finishing dengan beberapa gambar....tapi yang paling penting ak dapat beramah mesra dengan cikgu-cikgu....yang paling aku tak boleh lupa masa pihak bomba membuat demonstrasi penggunaan alat pemadam api.....aku memang 'zero knowledge' pasal tuh so ak dengan selambanya pegilah dekat untuk shoot gambar....so detik yang ditunggu pon berlaku...lepas bomba padamkan api...asap bersama serbuk pemadam api pon berkepul-kepul naik ke udara dan kawasan sekitar.....aku bersama kamera penuh diselaputi debu hahaha....memang aku trus  'blah' dan dengan segera cuci kamera....haha.... tapi tak apa sebab 'nothing bad happen'....'at the end' aku dah belajar sesuatu....bila bomba nak padam api jangan gatal-gatal nak duuduk dekat...tambah-tambah bila bawa kamera...ok cukuplah celoteh aku kali nih...meh!! sama-sama kita tengok hasil gambar hari tuh ok...hehehe










gambar di atas adalah bangunan blok E .. kelas enam atas...










































api inilah yang aku maksud kan hehe...taubat tak duk dekat dah hehe..











0 comments:

Post a Comment